Website ontwikkeling
Zorg dat de eerste indruk van jouw website ‘Spot-on’ is, met een snelle, veilige en bovenal gebruikersvriendelijke website.
Met het ‘Spot-on’ stappenplan creëer je houvast en structuur vanaf de dag dat je begint.
Webshop ontwikkeling
Steeds consumenten kopen hun producten digitaal, in Nederland koopt 95% van alle personen vanaf 15 jaar minimaal eens per jaar een product online, waarbij de groei in aankopen via een mobiele telefoon nog steeds stijgt. Een geoptimaliseerde webshop is dus essentieel.
Zorg dat jouw webshop een duidelijk en overzichtelijke indeling krijgt, en breng de bezoekers met zo min mogelijk stappen naar de juiste pagina (in veel gevallen is is dat de checkout en de uiteindelijke betaling).
Zoekmachine optimalisatie
Met zoekmachine optimalisatie kun je zorgen dat jouw pagina’s op de eerste plek in Google komt. Zoekmachine optimalisatie, ofwel Search Engine Optimization (SEO) genoemd, in een techniek die wordt gebruikt om websites hoger te laten ranken binnen de organische (niet betaalde) zoekresultaten van Google.
In tegenstelling tot zoekmachine adverteren (SEA) kan er met zoekmachine optimalisatie (SEO) op eigen kracht worden gezorgd dat een pagina in de top resultaten van Google getoond wordt.
Zoekmachine adverteren
Met zoekmachine adverteren betaal je de zoekmachine per klik een x bedrag om direct bovenaan in de zoekmachine te komen. Zoekmachine adverteren wordt ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd.
Zoekmachine adverteren is een ideale oplossing om op korte termijn goed gevonden te worden op bepaalde zoekwoorden. Ga je liever voor een duurzame oplossing? Dan kun je het beste beginnen met zoekmachine optimalisatie en vervolgens zoekmachine adverteren gebruiken als aanvullend middel om nog meer rendement uit de zoekresultaten te halen.
E-mail marketing
Wil jij meer halen uit je klanten? Houdt je klanten op de hoogte via e-mailmarketing! Stimuleer verkoop of breng klanten op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in je bedrijf of branche.
E-mail marketing wordt steeds meer geautomatiseerd, maar tegelijkertijd ook steeds persoonlijker. Door slimme tools in te zetten kunnen bedrijven steeds makkelijker inspelen op de behoeften van hun bezoekers, een daardoor worden mails steeds meer afgestemd op het individu.
Analyse / rapportage
De bekendste quote uit de online marketing is wel ‘meten is weten’. In tegenstelling tot traditionele marketing tools kun je met online marketing vrijwel alles meten, van je website tot aan je (online marketing en email) campagnes.
Door continue te blijven testen en te meten kunnen gerichte aanpassingen worden gedaan om je website of campagne zo optimaal mogelijk te laten werken.